Istennel randiztam volna

Istennel randiztam volna

Istennel randiztam volna

2015. október 04. - csabaosz

image_4.jpeg

Talán ez lesz a könyvem cime, amelyben összefoglalom azokat az érveket és gondolatokat, amelyek arra a késztettek, hogy hangot adjak a vallásosság, szűkebb értelemben a kereszténység megtévesztéseinek. Addig is néhány gondolatot és témát vázlatosan útnak inditok.

Ez a blog folytatása az istennelrandiztam.blog.hu oldalnak, jelezve azt, hogy már nem randiznék semmilyen képzeletbeli Istennel. Elkezdtem a valóságban élni és igazságként már nem fogadok el semmi olyat, ami nem bizonyitható vagy logikus és értelmes érvekkel alá nem támasztható. Nem tudok sok mindent még, de az elmúlt fél évben elég sokat megtudtam ahhoz, lássam az összefüggéseket az emberiség legnagyobb megtévesztéséről. 

Utazásom második fejezetének tekintem ezt az új hangvételt, ahol egy kicsit megváltoztatom a játékszabályokat. A következő bejegyzéseim határozottabb állásfoglalásai nem a provokálás vagy párbeszédre való felkérést jelentik, hanem a leleplezést, szembesitést és a cselekvésre való felhivást. 

A világ jobb hely lenne, ha többen felismernék a vallások és istenhitek értelmetlenségeit. Tudatos szerepvállalásra szólitok fel minden racionális - érző embert: adjuk tovább az élet valóságáról szóló tudást!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://istennelrandiztamvolna.blog.hu/api/trackback/id/tr837891346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alfacsínó 2015.10.04. 22:24:34

Tulajdonképpen megrendítő olvasni ezt a .... segélykiáltást.
Szerencsére a másik fél még még ilyen hosszas csetelés után sem mondta le a randit.

Csak azt nem értem, hogy azt miért írod több helyütt, hogy Isten és a tudomány összeegyeztethetetlen. Ennél több intellektualitásról tanúskodik az írásod. Ez a népbutítás kb. akkor volt menő, mikor a szocializmusban elmondhatták, hogy Gagarin kint járt az űrben, szétnézett, és nyoma sem volt Istennek.

jgckft l 2016.04.25. 16:25:31

@alfacsínó: Ez a népbutítás kb. akkor volt menő, mikor a szocializmusban elmondhatták, hogy Gagarin kint járt az űrben, szétnézett, és nyoma sem volt Istennek.

Boldogok akik nem látnak és hisznek.......................
süti beállítások módosítása